قوانین و مقررات

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی پت شاپ فرمانیه

استفاده و خرید از وبسایت پت شاپ فرمانیه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد :

1-خرید کالا از فروشگاه اینترنتی پت شاپ فرمانیه  بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

2-خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالكیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این وب سایت بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذكر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید درخواست خود را به ایمیل زیر ارسال نموده و اجازه نامه کتبی دریافت نمایید.

info@petclinic.ir

3– كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح وكامل را در فرم مربوطه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

4-تمام ابزاری که در وب سایت اینترنتی پت شاپ فرمانیه  با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش كالا باشد.

5-پت شاپ فرمانیه به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به هیچ شخص و سازمانی واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

6-فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می رساند.

7-ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در بعضی از موارد، به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال کالا است.

8-مکان و زمان تحویل کالا توسط خریدار در وب سایت اینترنتی پت شاپ فرمانیه  درج شده و این وب سایت به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده ، فروشنده سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود.

9-در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریك از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

10-خریدار با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع ، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

11– شنبه تا پنج شنبه هر هفته روز کاری محسوب میشود . در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی کشور  ، سفارشات ثبت، در اولین روز کاری بعد از تعطیلی پردازش میشود . امکان ثبت سفارش در۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته در فروشگاه اینترنتی پت شاپ فرمانیه فراهم می باشد . ساعت کاری فروشگاه ساعت ده صبح الی هشت شب می باشد و امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات نیز وجود دارد.

مراحل خرید از سایت:

الف) جستجو و انتخاب محصول ، انتخاب محصول موردنظر و پر کردن فرم سفارش کالا

ب) پرداخت آنلاین ، اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و پرداخت توسط کلیه کارت های شتاب بانکی

ج) پردازش محصول ، تجزیه و تحلیل کالای مورد نظر و آماده سازی برای ارسال

د) دریافت توسط پست و یا پیک شهری ، ارسال کالا به تمام نقاط کشور

شرایط ارسال کالا:

 الف) کلیه خدمات ارسال در سطح شهر تهران از طریق پیک صورت میپذیرد و پت شاپ فرمانیه هیچ کنترلی بر زمان و فرایند حمل توسط پیک ندارد.

ب) مکان تحویل توسط کاربر در زمان ثبت سفارش مشخص شده است و آدرس تحویل روی محصول درج خواهد شد .تغییر نشانی پس از تحویل محموله ، قابل قبول نمی باشد.

ج) زمان تحویل محموله یک روز کاری پس از ثبت سفارش و واریز وجه میباشد .

د) هزینه حمل کالا بصورت پس کرایه می باشد و مبلغ آن در محل تحویل بصورت نقدی دریافت میگردد .مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه پیک و بر اساس وزن و نشانی محاسبه میگردد و پت شاپ فرمانیه هیچ دخل و تصرفی در مبالغ آن ندارد .

ارسال به مراکز استانها و  شهرستانها

الف) حمل و ارسال تمامی محصولات از طریق شرکت های حمل ونقل صورت میپذیرد و پت شاپ فرمانیه هیچ کنترلی بر زمان و فرایند حمل توسط این شرکت ها ندارد.

ب) شماره رهگیری هر محموله توسط پت شاپ فرمانیه برای کاربر ارسال میشود و کاربر می تواند از طریق کد رهگیری مراحل ارسال کالای خود را پیگیری نماید.

ج) مدت زمان تحویل محصولات در شهرستانها حدود یک هفته بعد از واریز وجه صورت میپذیرد و روزهای تعطیل محاسبه نخواهد شد.

د) مکان تحویل توسط کاربر در زمان ثبت سفارش مشخص شده است و آدرس تحویل روی محصول درج خواهد شد. تغییر نشانی پس از تحویل محموله ، قابل قبول نمی باشد.

ه) هزینه حمل کالا بصورت پس کرایه می باشد و مبلغ آن در محل تحویل بصورت نقدی دریافت میگردد .مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه شرکت حمل و نقل و بر اساس وزن و نشانی محاسبه میگردد و  پت شاپ فرمانیه هیچ دخل و تصرفی در مبالغ آن ندارد.